понеделник, 19 март 2018 г.

Четирислоен модел на Интернет икономиката


4.2. Четирислоен модел на Интернет икономиката
            За анализиране на икономическите параметри чрез обичайните за икономикса променливи и игнорирайки силните вълнения за бъдещето на Интернет икономиката са проведени изследвания на главните участници в тази икономика. Тяхната цел се състои в намиране на отговори на следните въпроси:
1/ Кои бизнес сектори, продукти и услуги трябва да бъдат включени в Интернет икономиката?
2/ Каква методология е подходяща и приложима за измерване на дейностите в Интернет икономиката?
3/ Колко голяма е Интернет икономиката?
4/ Колко бързо се развива тя?       
            За целта са въведени т. нар. "Индикатори на Интернет икономиката". Те имат за цел да изяснят главните характеристики чрез измерване на различни нейни компоненти. Тези индикатори - "Индикатори на приходите" и "Индикатори на заетостта в Интернет икономиката" са изградени на базата на анализа на четири нейни слоя:
1/ Слой на Интернет инфраструктура (най-долният слой)
2/ Слой на Интернет приложения
3/ Слой на Интернет посредници
....4/ Слой на Интернет транзакции









Няма коментари:

Публикуване на коментар